Πρόστιμο 50.000 ευρώ σε τράπεζα για χρέωση εξόδων σε στεγαστικό δάνειο


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1503

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1508
«Ηρακλής 2»: Ικανοποιημένες οι τράπεζες – Αντίθετοι οι κοινωνικοί φορείς – Τα επιχειρήματα
9 Ιουλίου, 2021
Αυξήθηκαν τα επιτόκια των νέων δανείων
9 Ιουλίου, 2021
Δείτε τα όλα

Πρόστιμο 50.000 ευρώ σε τράπεζα για χρέωση εξόδων σε στεγαστικό δάνειο


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1503

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1508

09/07/2021

Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε από τη γενική γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή, σε τραπεζικό ίδρυμα για επιβάρυνση δανειολήπτη στεγαστικού δανείου με έξοδα έρευνας, ελέγχου αιτήματος και έγκρισης δανείου, κατά παράβαση της Υ.Α. Ζ1-798/2008.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, μετά από κοινοποίηση της καταγγελίας του δανειολήπτη από την ΕΚΠΟΙΖΩ, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έλεγξε το περιεχόμενο της σχετικής συμβάσεως του στεγαστικού δανείου διαπιστώνοντας την αναγραφή γενικού όρου συναλλαγών που προέβλεπε την είσπραξη από το πιστωτικό ίδρυμα εξόδων για την εξέταση αιτήματος δανείου.

Όπως υπογραμμίζεται, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή παρακολουθεί στενά και διερευνά υποθέσεις  επιβαρύνσεων των δανειοληπτών από τα πιστωτικά ιδρύματα με δαπάνες που έχουν απαγορευτεί ως καταχρηστικές σύμφωνα την υπουργική απόφαση.

Το υπουργείο διαβεβαιώνει τους καταναλωτές ότι προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξασφαλίζεται η απαρέγκλιτη τήρηση της νομοθεσίας για την προστασία τους και τους καλεί σε περίπτωση που διαπιστώσουν παρόμοια φαινόμενα να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους στην γραμμή καταναλωτή 1520.

Πηγή: Ναυτεμπορική