OEE: Να ανοίξει ξανά η πλατφόρμα για αιτήσεις στον Εξωδικαστικό


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1503

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1508
Αμετάβλητο το επιτόκιο των νέων καταθέσεων, μειώθηκε το επιτόκιο των νέων δανείων
31 Ιουλίου, 2020
Δυνατότητα αναστολής συμβάσεων τον Αύγουστο σε επιχειρήσεις εστίασης, πολιτισμού, αθλητισμού
6 Αυγούστου, 2020
Δείτε τα όλα

OEE: Να ανοίξει ξανά η πλατφόρμα για αιτήσεις στον Εξωδικαστικό


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1503

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/boxmind.gr/httpdocs/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1508

31/07/2020

Την επαναλειτουργία έστω για δύο μήνες της πλατφόρμας για υποβολή αιτήσεων υπαγωγής στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό ζητά, με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Ανάπτυξης και τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, ο Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας. 

Με την επιστολή, ο κ. Κόλλιας υπενθυμίζει ότι το ΟΕΕ είχε διατυπώσει ανάλογο αίτημα και στις 29 Απριλίου, ενόψει τότε της λήξης της προθεσμίας στις 30 του ίδιου μήνα.  

Επισημαίνει ότι πολλές επιχειρήσεις, που είχαν ξεκινήσει τις διαδικασίες υπαγωγής στον μηχανισμό, δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τις αιτήσεις τους, λόγω προβλημάτων και δυσχερειών από τα περιοριστικά μέτρα για την πανδημία. 

“Δυστυχώς, δεν υπήρξε καμία ελαστικότητα, έστω στους οφειλέτες εκείνους που είχαν ενεργή αίτηση υπό επεξεργασία και δεν δόθηκε καμία παράταση, κάποιου εύλογου διαστήματος για αυτές τις περιπτώσεις. Δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη και για αυτούς, που είχαν καταθέσει αίτηση έως την προβλεπόμενη ημερομηνία, 30 Απριλίου 2020, και δεν έγινε δεκτή από το σύστημα, για τους παραπάνω αναφερόμενους λόγους”, αναφέρεται στην επιστολή.

Για τον σκοπό αυτό, είναι απαραίτητη η επαναλειτουργία της πλατφόρμας έστω για δύο μήνες, ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η διαδικασία. 

Πηγή: Capital.gr